Kodėl verta?

Pats žodis EnterTraining pasako esmę: tai „entertainment“ (liet. pramoga) ir „training“ (liet. mokymas) viename. Tai naujas ugdymo metodas, kurio pagrindas – žaidybiniai metodai ir komandos vystymo veiklos. Įvairių kompleksinių užduočių metu yra analizuojamas darbuotojų grupės elgesys, o mokymų treneriai iš gautos informacijos nustato konkrečią tobulėjimo kryptį.

Jeigu ieškote kūrybiškų idėjų jūsų kasmetiniam komandos ugdymui – EnterTraining yra geras sprendimas: tai pramoga darbuotojams bei galybė įdomios informacijos įmonei. Dalinamės keliomis priežastimis, kodėl į EnterTraining verta atkreipti dėmesį:
  • EnterTraining pagrindas yra žaidybiniai metodai bei komandos formavimo veiklos, vadinasi, daug dėmesio skiriama bendradarbiavimui, komunikacijai, kūrybiniam mąstymui. Komanda suburiama kartu siekti bendro tikslo. Didelis privalumas – dalyviai, susikoncentravę į atliekamas užduotis, nesidrovi ir negalvoja apie tai, jog yra stebimi, o gerų emocijų pilna diena užsibaigia su svarbiomis, informatyviomis įžvalgomis.
  • Ar teko girdėti apie 70-20-10 modelį? Charles Jennings sukūrė šį modelį, jog padėtų organizacijoms su mokymosi ir tobulėjimo programomis. Pasak jo, net 70 procentų mokymosi proceso sudaro mokymasis per patirtį, t.y. ką nors veikiant. EnterTraining yra, visų pirmiausia, yra patirtis. Visų antra, kalbant apie problemų sprendimo įgūdžius bei emocinį intelektą, mūsų visuomenė vystosi link kompetencijų, įgyjamų būtent per darymą bei patyrimą (plg. ketvirtoji pramonės revoliucija). Būtent šiais principais ir remiasi EnterTraining metodika.
  • Vis labiau populiarėja koučingas, kurio metu pasitelkiant klasikines mokymosi ir tobulėjimo programas, bandoma pakeisti elgesį ir pagrindinius jo motyvus. Tačiau sėkmė tokiu atveju tik dalinė. Pasitelkiant EnterTraining, dalyvių elgseną galima stebėti realiu laiku, tad į atrastas esmines problemas galima reaguoti iškart.
  • Individas ir grupė: abi sąvokos procese suvokiamos labai objektyviai. Tyrimai rodo, jog darbuotojų motyvacija padidėja, kai jie jaučiasi vertinami kaip dalis visumos ir kai sekasi visai komandai. Tai yra būtent tai, kas pasiekiama komandos ugdymo programomis, o mokymų trenerių dėka, galime visada objektyviai įvertinti ne tik asmens, bet ir komandos roles.
  • Dėmesys nukreipiamas į tris sritis: mąstymą, pojūčius ir veiksmą. Dabartinėje sparčiai besikeičiančioje visuomenėje darosi vis sunkiau apjungti visus šiuos elementus. Todėl EnterTraining pirmiausiai taikosi į du – pojūčius bei veiksmą, kurie stimuliuoja naują mąstymą.
  • EnterTraining yra naujas požiūris į mokymus, atliepiantis visas modernios visuomenės tendencijas. Iš patirties teigiame, jog EnterTraining investicijų grąža yra didelė. Kiekvienas įmonėje gauna naudos: darbdavys, darbuotojas, žmogiškųjų išteklių personalas ar vadovas. Tad pabandyti tikrai verta.